Szia!
A doodlet ajánlom, be lehet állítani az időpontokat az adott időpontra hány
jelentkező lehet. Elküldheted emyilban és egy emailcímről csak egyszer lehet
regisztrálni vagy kiteszed a honlapra és úgy érik el, másét nem lehet felül
írni. Készithetsz pdf vagy excell statisztikát. A végén törlöd és kész, persze
lehet fizetni és akkor a prémium funkciókat is megkapod.

Üdvözlettel:

                   Tápai Tamás
                  rendszergazda
 rendszerga...@rozsakertiskola.hu