Van helyette másik 3 az ajánlott szoftverlistán.
Seemonkey: magyar nyelven is van, egyszerű HTML editorja van (Composer),
úgy tudom, WYSiWYG. Hibája valami olyasmi, hogy az elindításához kell
internet (lehet, hogy csak az első indításhoz). Ennek biztos, hogy online a
súgója.
BlueFish: kódszerkesztő, azt hiszem, csak angolul
Visual Studio Code: kódszerkesztő, rengeteg kiegészítővel, amelyekkel
könnyebb lehet a szerkesztés, megtekintés. Van hozzá magyarító csomag is
(legalábbis részben: Fájl Szerkesztés... Go Terminál Súgó)

SzTZs