Szia!

Szerintem nem volt arról szó, hogy két különálló épületrész között lesz kihúzva a CAT6 kábel. 50-90m-en szerintem nyugodtan mehet a CAT6 is, de menjen mellette az optika is, még ha most nem is lesz használva. (Néhány évig még elég lesz az 1Gbps, de 5-10 év elteltével olyan korlátozó tényező lesz a csak 1Gbps, mint most a 100Mbps. Szerintem kb. 5 éven belül általános lesz/lehet a PCIe 4.0 NVMe M.2 SSD és a 2.5Gbps NIC a gépekben.)

Veres Sándor