Köszi a válaszokat!

Megeleltem a file-t, nálam a neve winlogin.dat.
Az a helyzet, hogy a régi gépen (hdd másik vasban) a kira indul és működik, de az új vason nem működik.
Szerintem gép azonosítókat figyel és újat kell generáltatnom.

Remélem elérem a mák-ot, eddig nem sikerült... ezért írtam nektek.
Köszönöm a segítséget!