Akkor ez valami helyi specialitás lehet nálatok. Nálunk a német nyelvi
lektor december óta Stuttgartból nyomja a KRÉTA-t és csak péntek óta nem
tud belépni, de rajta kívül is vannak diákjaink Erdélyből és hibátlanul
megy nekik a napló. Az egyik utolsó ilyen bejelentkezés február 7.-én volt.

Egyébként így újra elolvasva a cikket, nem mondták ki nyíltan hogy
terheléses támadás érte volna őket, csak az infrastruktúra működésével
kapcsolatban "hadováltak". Nálunk több kollégának viszont olyan
hibaüzeneteket küld, hogy "érvénytelen string formátum", meg a naplót be
tudják írni, de a házi feladatot nem (már akik be tudnak lépni).

Lehet szólni kellene nekik, hogy az a forgalom nem hackertámadás, csak a
rendszer használatára kötelezett felhasználók próbálnak belépni és
dolgozni, úgyhogy most már nyugodtan nekiláthatnak a
hibakeresésnek/javításnak... :-/

Üdv,
Venczel József

Torma Sándor <torma.sa...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr. 11.,