2021. 02. 15. 19:29 keltezéssel, fbol...@gmail.com írta:

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy akkor most minden website tulajdonosának kötelező a sütikezelésre kitenni egy felugrót?

Csak ha használ sütiket.

Ha pl. én vállalkozóként, cégként bérlek tárhelyet, akkor nekem kell ezt megoldanom? Iskoláknak is kell?

Igen neked és az iskolának is kell, ha az oldal használ sütiket.

Mezei weboldalnál is kell? Az milyen személyes adatot gyűjt?

Mit jelent a "mezei"?

Komolyan, olyan káosz van, hogy…

Nincs itt semmi extra, ha használsz sütit akkor kell róla egy értesítés a felhasználónak, ha gyűjtesz adatokat akkor kell egy nyilatkozat, hogy minek gyűjtöd és kivel miért osztod meg, illetve ki az adatkezelő.

Egyébként találtam egy cikket, miszerint az https://www.osano.com/ <https://www.osano.com/> oldalon regisztráció után megadható annak az oldalnak a címe, ahova felugró sütis sávot szeretnénk elhelyezni. Egy scriptet generál, amit el kell helyezni a weboldal forrásában.

Hátha segít ez azoknak, akiknek tényleg a sütisáv.

Minden rendesebb CMS-hez van ilyen feladatot ellátó plugin, szerintem tök fölösleges ehhez külső dolgot használni.

--
Alaksza Balázs