>> *kaptunk*
Nem mindegy, hogy a tantermi gépek közül évente néhány miben döglik meg?
Elromlik a táp, összedől a windows, vagy bedöglik az SSD? Fél óra alatt
újrahúzod. Legfeljebb ha gond lesz valamelyikkel, akkor* vesztek* egy új
SSD-t. Nálam mennek Kingston A400 480GB-s SSD-k és Crucial BX500 480
GB-osok is probléma nélkül 2 éve. Ebben az árkategóriában bármelyik
gyártónál előfordulhat, hogy kifogsz egy hibás szériát.
efemm

József Venczel <venczel...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr. 18.,
Cs, 10:10):