Okés :)

Tegnap este megcsináltam a 301 átirányítást és most már sulinet címre jövő kérések átirányítódnak az új doamin névre.
Allowoverride opciót kellett még bekapcsolnom.

A search console-ban pedig igazoltam a domain-t és kértem az indexelést az url-nek.

Kíváncsi vagyok a régi találat mikor tűnik el.
Egyelőre ott is működik a weblap, de átirányításra kerül a böngésző az új címre.

Remélem jó lesz így.
Egyelőre mindkét címen elérhető a weblap.

Köszönöm a válaszaitokat!