Keress rá a jelzett KB számokra. Nekem olyat hozott a gugli, hogy valami
"összegző frissítések"-nek (SSU) fent kellene lenniük.
https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=KB4566425
Próbáld meg a linken található megfelelő 64/32 bites változatot letölteni
és feltenni, majd utána ismét a beépített windows update.
Nálam az iskolai gépeknél volt korábban, hogy a windows update elhasalt, és
pendrive-ról kellett feltennem a nagyobb frissítéseket, de ilyenek még
emlékeim szerint windows 10 1704 környékén fordultak elő.
Meglepett, hogy a windows 8.1-nek még él a kiterjesztett támogatása a
biztonsági frissítésekre 2023. január 1-ig.
Esetleg hagyd a fenébe a frissítést ha már nem frissítesz w10-re, tegyél
fel vírusirtót+adblockert a böngészőre, tűzfal mögött úgysem a windows
törik, hanem az applikáció.
efemm