Üdv a Listának!

Kissé megcsúsztam a dolgokkal :(
Ennek oka az, hogy az algoritmus, amit kitaláltam, nem kalkulálta bele a
felkészülési időket és csak bonyolultan tudtam belekalapálni, amiből meg az
lett, hogy már én sem láttam át a dolgokat.
Erre persze kedd éjjel jöttem rá, úgyhogy szerdán majdnem teljesen elölről
kezdtem. Újragondoltam az egészet és mostanra lett kész. Sokkal egyszerűbb
és átláthatóbb lett, amit persze csak én tudhatok, mert én láttam az előző
verziót ;o)
Az osztályhierarchiát át kell még gondolnom és van egy-két ötletem a kód
optimalizálására is, de most már nem nyúlok hozzá a jövő hétig, mert nincs
rá időm. Működik és most az a lényeg.

A program innen tölthető: https://github.com/Longeye/oszto8

Leírás a readme-ben, a v1 könyvtárban van az első verzió és mellette egy
minta.xlsx fájl. Ilyen formában várja az adatokat. A kimenetet egy
teszt.xlsx fájlba képezi. Ezt elfelejtettem átírni normálisabbra, de most
már ez is így marad...

Ha kipróbálja valaki és visszajelez milyen hibát talált, az megköszönöm!
Remélem lesz, akinek segít!

Üdv,
Venczel József

József Venczel <venczel...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr. 22.,