Utólag már szerintem esélytelen. (Hivatkozz arra, hogy a GDPR-ban nincs
szabályozva, vagyis nem megengedett a felhasználói tevékenység ilyen szintű
logolása.:)
Egyébként gpedit.msc -ben tudod bekapcsolni. Local computer policy -
Windows settings - Security Settings - Local Policies - Audit object access
és Audit process tracking. Az más kérdés, hogy a windows security log-ba
beírt sok szemétből mit lehet ember számára is érthetően kinyerni, esélyes,
hogy az alap windows eseménynaplóval semmit, de például a Process Creation
alatt látszik, ha elindítok mondjuk egy notepad-et. Azt sem tudom, hogy
mekkora log fájlt generál ez naponta.

"Objektum-hozzáférés naplózása: A rendszer objektumai a fájlok, mappák,
nyomtatók stb. Minden ezekkel kapcsolatos ténykedés eseményt vált ki, ami
bejegyzésre is kerül a naplóba. Tehát ha egy felhasználó megnyit egy mappát
már ki is váltott egy ilyen eseményt. Az objektum-hozzáférés naplózását és
a folyamatok nyomon követésének naplózása együtt teljes képet ad egy adott
felhasználó minden ténykedéséről. Használatával szintén sok bejegyzés
keletkezik, gyorsan megtöltheti a naplófájlt.
Folyamatok nyomon követésének naplózása: A programok futtatás alatti
aktivitásának naplózása. Nyomkövetésre is használható, ha elindítunk egy
programot, láthatjuk milyen folyamatokat hozott létre, milyenek szűntek
meg. Minden eseménynél látszik a hozzátartozó felhasználó neve. Így akár
azt is tudhatjuk mikor melyik felhasználó milyen programokat indított el.
Tény, hogy sok esemény kerül ezáltal bejegyzésre és a napló hamar
megtelhet.
"
efemm

Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. márc. 2., K,