Szia!
Mi szerencsére tudtunk vetetni az alapítvánnyal DP - HDMI átalakítót
(egyedül a HP-ben van DP csatlakozó) és azzal üzemelnek a táblák. Valamint
van DisplayPort csatlakozó is a TV-ben, úgyhogy elég egy DP - DP kábel is.

Fehér Sándor <f...@madach-starjan.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2021. márc.
3., Sze, 13:08):