From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of Gyulai László
Sent: Wednesday, March 3, 2021 1:35 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: [Techinfo] 20H2 újraindítás függőben

Üdv!

Érdekes probléma jött elő egy gépen, Win10 2004-el lett telepítve.
Jelentkezett a gép, hogy 20H2-re kéne frissíteni, ráhagytam.

Onnan hibaüzenet, nem akart felmenni. Ezt megoldotta a hibaelhárító, így
letöltötte a 20H2-t, és kiírta, hogy újra kéne indítani a frissítéshez.

Megnyomom az újraindít gombot, a gép újraindul, de nem csinál semmit, nem megy
végig a frissítés, megint elődobja az ikont és a gombot.

Hibaelhárító nem csinál semmit, szerinte nincs hiba. Kézzel megcsináltam a
szolgáltatások leállítása - softwaredistribution mappa törlése műveletet, de
ugyanide fut ki.

Valami ötlet esetleg?

GyL