Szia!

Egy másik szálban, régebben kérdezted hogyan lehet új felhasználó
hozzáadását tiltani. Ha azt megcsináltad, amit ott írtam, akkor az lehet a
gond.
Emlékeztetőül (, hogy ne kelljen keresgélni, ha ez a gond ;o) :
"Én így oldottam meg: Eszközök -> Mobileszközök és végpontok -> Android
beállítások -> Felhasználók és fiókok
Itt kikapcsoltam a Felhasználók hozzáadása opciót
https://admin.google.com/ac/appsettings/724141353720/AndroidUsersAndAccountsTab?vid=EMM_ANDROID_SETTINGS_VIEW
"

Üdv,
Venczel József