2021. 03. 08. 12:48 keltezéssel, Liska Zsolt írta:
Sziasztok!

Nem vagyok egy nagy AD guru, ezért kérdezném meg, hogy lehetséges-e programot telepíteni, hogy a tartományba belépő gyereknél mondjuk feltelepítsen valamit? Ha egyáltalán lehetséges. Nagyon nincs kedvem 70 gépen végigmászni egyesével. :)

Alap dolgokra gondolok: totalcmd, gimp, office, webszerkesztő, böngészők, stbstb.

Ha elérhető msi telepítő akkor pl így: <https://docs.oracle.com/en/cloud/paas/content-cloud/administer/deploy-msi-installer-active-directorys-group-policy.html>

De pl az is lehet, hogy csinálsz egy megosztást amibe a bármilyen installereket begyűjtöd, ez minden gép számára elérhető és a netlogon.bat-ból lefuttatod őket. A telepítők többségét lehet paraméterezni /q vagy /quiet vagy hasonlókkal és akkor nem dobál fel kérdéseket meg semmit, csak végigszalad beavatkozás nélkül, ki kell tesztelni előre. Ez esetben a user bejelentkezik és a cucc feltelepül, csak ne felejtsd utána kivenni a netlogonból, különben minden bejelentkezéskor akarja majd csinálni.

Amúgy én először telepítenék egy gépet és azt klónoznám végig a helyedben...
Még ha nem is egyformák a gépek teljesen, se gond, a W10 már egész jól elboldogul ilyesmivel.

--
Alaksza Balázs