            márc. 17., Sze, 15:11):

                Kedves Kollégák!

                Nemrég a facebookról értesültem erről:

                https://kistelekiiskola.hu/nincs-szo/
                <https://kistelekiiskola.hu/nincs-szo/>

                Nem akartam elhinni...

                Nyugodjék békében.

                Fodor Zsolt

Van itt a listán olyan aki személyesebben ismeri Péter családját?

Félve mondom ki, de nem tudom körülírni: szervezzünk valamilyen gyűjtést?  Akár pénz, levelek, tárgyak, képek, videók, stb.?

Vagy: gondolkodjunk valamilyen "tisztelgésben,  emlékezésben". Koszorú, emlék oklevél (hú de borzasztó ezt így írni), vagy bármi más a lista jóvoltából?

Biztos vagyok benne, hogy  a családnak jól esne az a tudat, tény, hogy itt a listán mennyien tisztelték, elismerték Péter tudását és önzetlen segítő készségét.

Magam részéről minden ötletet támogatok (anyagilag is).

bg