Egyébként ezt egy rendszergazdai parancssorban kiadott

reg add HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\system /v dontdisplaylastusername /t REG_DWORD /d 1 /f

paranccsal lehet bekapcsolni, és nyilván a /d 1 helyett /d 0 -t írva kikapcsolni.

Hasznos dolog ez, pl. egy csoportos veyon frissítést is el tudok indítani az összes gépen, egy csoportos bejelentkezés utáni "program futtatása" gombbal kiadott paranccsal egyszerre az összes gépen az asztalomnál ülve.