Kedves Lista!

Besegítek az emlékkönyv elkészítésében amit a családnak el juttatunk.
Ehhez szeretnék akkor kérni az schr...@gmail.com címre MOLNAR PÉTER
tárggyal képeketróla, ha van; képet rólatok hogy kiknek segített Péter
önzetlenül.
illetve Email képernyő képeket amiben segített és szerintetek legyen benne.
Ez nem annyira idő kritkus ugy hogy adnák rá két hetet.

Üdvözlettel
          Schveibert Róbert
          Mérnök-Informatikus
        Okleveles Mérnöktanár