2021. 03. 21. 8:25 keltezéssel, Veres Sándor írta:
> Kérlek vedd figyelembe, hogy pl. OTP bankszámlaszámok esetén
> előfordulhat, hogy a kb. azonos éven belül létrehozott bankszámlaszámok
> első 8 számjegye megegyezik.

A számlaszámok első blokkja (8 karaktere) a bankot (3 karakter) és azon
belül a bankfiókot (5 karakter) azonosítja. Ugyanazon fiókban nyitott
számlák esetén teljesen egyezik az első blokk. Ehhez egy kereső:
https://www.bankkereso.eu/
Egyedi azonosításra inkább az utolsó blokk, de még inkább annak a
második fele lenne alkalmas anonim módon (szerintem).

Természetesen én is köszönöm Gyurinak, hogy magára vállalta az adományok
körüli dolgokat.

--
Hambuch Gábor
hamb...@w5.hu