"GetDataBack, Recuva, PhotoRec amik többnyire szoktak segíteni."

Recuva semmi, Photorec, összevissza de lementette, viszont a GetDataBack az
jó lenne, ha nem lenne ilyen drága. De mivel a lényeg a bat fájlok
visszaszerzése volt és ki lehetett másolni, így ez nekem tökéletes lett.
Köszönöm.

Alaksza Balázs <johnny1...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. márc. 20.,
Szo, 12:00):