Sziasztok!

Én éppen múlt héten jelentkeztem a minősítésre! :-)
Főállású rendszergazda vagyok 5. éve. 2006-2016-ig tanítottam ebben az
iskolában,ahol most is dolgozom. Tehát van pedagógus diplomám és elég
gyakorlatom is.
Ezek feltételek a ped II. .be való minősítésnek.
A főnökség azt mondta,hogy nekünk (NOKS) teljesen más lesz a minősítés
(helyben lesz,nem lesznek külsős elnökök, lehet portfólió sem kell) és a
múlt héten kértek ez ügyben állásfoglalást az oktatási hivataltól,ide
másolom a válaszuk lényegét:

Tájékoztatom továbbá, hogy a 2022. évi Pedagógus II. célfokozatú minősítési
eljárásra azok a pedagógusok vagy *pedagógus szakképzettséggel rendelkező
NOKS munkakörben foglalkoztatottak* jelentkezhetnek, akik *a jelentkezési
határidőig* (2021. március 31-ig) *legalább nyolc év szakmai gyakorlati
idővel rendelkeznek*.

A NOKS munkakörben foglalkoztatottak Pedagógus II. célfokozatra irányuló
minősítési eljárásának részletei jelenleg kidolgozás alatt állnak, ezért
erről bővebb információt még nem tudunk nyújtani.

Ennyit tudok jelenleg.

Puskás Tivadar <lalasze...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. márc. 29.,
H, 9:15):

> Szia!
>
> *Tudtommal*, de ha nem jól mondom biztosan lesz aki kijavít.
> Tanári végzettség kell a minősítéshez.
> NOKS munkakörben eddig is lehetett minősítő eljárásban részt venni, ahol
> meg lehetett szerezni a ped I fokozatot.
> Az alábbi linken megnézheted a besorolás szerinti bruttó béreket.
> https://officina.hu/belfoeld/239-pedagogus-bertabla
>
> Az újítás most az, hogy akinek van ped I fokozata és NOKS munkakörben
> dolgozik azok számára lehet ped II. fokozatot is elérni.
> Ennek feltétele az, hogy a jelentkezés pillanatában de legkésőbb 03.31-ig
> [...]

Üdvözlettel:
Balázs László
Hosszúhetényi Általános Iskola és AMI -  informatikus rendszergazda és
technikus
e-mail: rendszerga...@hetenyisuli.hu <heteny.iskola.rendszerga...@gmail.com>
tel.: 0672/490-827  (26-os mellék)
mobil: 0630/202-8914