A frissítések letiltása nem volt meg, de az eszköz eltávolítása és a driver
újratelepítése a hp webhelyéről serial alapján megvolt, a messenger még
ekkor se működött. Fejlemény: további három kolléga ugyanilyen gépekkel,
ugyanezzel a hibával jelentkezett.

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>