Kedves Róbert!

Javaslom az Enti-szoft céget. Ők rengeteg tankeres iskolát elláttak már
megbízható olcsó viruskeresővel. Supportot is adnak. A cégvezető nagyon
korrekt megbízható ember, segít olyan árat kikalkulálni ami a legjobb az
adott intézménynek.

Ha beszélsz vele bátran hivatkozz rám és tuti a siker :)

Üdvözlettel:
Révész Barnabás

Schveibert Robert <robert.schveib...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021.
máj. 4., K 10:58):