Kedves Zsolt!
Bocsánat, de nekem is EFOP Dell van itt kéznél(tanár is vagyok) , de még
nem kukkantottam bele. Lehetne pár kérdésem/kérdésem?
1) A normál ssd alatt a 2,5 colos-at érted?
2) Ha sikerülne kivenni az akku-t akkor leírod, hogyan?

Persze én is kutatok majd, ha találok valamit írok!
Előre is köszi!

Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. máj. 5., Sze
13:58):