Szervusztok!

Codeblock 17.2 volt tavaly, idén cseréltem volna 20.3-ra, de hiába törlöm
le és telepítem fel, néhány user esetén akkor is a 17.2 indul el. Admin
felhasználó alatt jól indul el.
 De.
Van gép ahol lefordul rendesen a C++ program van ahol nem.
Azt látom, hogy a felhasználó alatt a parancsikon rissz helyre mutat, a
régi feltelepített codeblocks /programfile(x86)-ra, ha átírom, akkor a jó
20.3 indul el, de akkor is van ahol lefut a program, van ahol nem.
Defprof volt futtatva, akkár ez is lehet a furcsa hiba, de miért nem megy
az egyiken, ami a másikon jó. Töröltem már registryt, töröltem a mentett
profilt a szerveren de akkor is ugyanez a felállás.

Valaki futott már hasonlóba bele?

Köszönettel

Csaba