Üdv. Mindenkinek!

Igaz nem most, kb. 15-18 évvel ezelőtt nagyjából hasonló gép, tanár és diák
létszám mellett szintén egyedül csináltam.

Minden hétvégémet a suliban töltöttem, akkor még be tudtam menni akár vasárnap
is.

Mostanra óriásit csökkent a létszám minden területen. 2010-től 2020- novemberig
pedig egy kanyi fillért nem kaptam a tanári fizetésemen kívül ezért. Novemberre
sikerült nagy nehezen elérni, hogy fizetnek is érte.

------

Üdv:

Boldog Ferenc

Jesszus, és egyedül voltál? Mert annyi gyerekre már 2 rendszergazdára van
normatíva ...

Géza Dicső <d...@budenznet.sulinet.hu <mailto:d...@budenznet.sulinet.hu> > ezt