2021. 05. 11. 8:42 keltezéssel, Sándor Fehér írta:
Üdv!

>Vagyis indíthatok több unicast-ot egyszerre, akár az összeset, otthagyhatom a termet, oszt megcsinálja szép sorban?
Én így csinálom igen és nem kell kihúzgálni semmit és módosítgatni sem.
Emiatt a fog dhcpjét sem használom, helyette a mikrotik a dhcp az egész hálózaton.

Na ez izgat még... Az OK, hogy a FOG-nál dhcp nem megy, de nem kell valami mókolás? Nem mélyedtem bele, de amikor telepítgettem, dnsmaqus meg proxydhcp-ket emlegettek...

Kösz: Gy

Nálam 10-re van véve a várósor, ha több gép van mint 10, akkor szép sorban települnek: a 1-10 indul majd ahogyan végeznek indul a többi is automaitkusan.

Üdv!

2021. 05. 10. 14:15 keltezéssel, Hábel György írta:

Szia!

Mire írtam volna a megoldást megtaláltad magadtól!

A fog a multicast miatt, (ha ugy használod) elég sok eszközt és komplett hálózatot is letérdeltet.
Jelenleg a DHCP miatt izoláltan használom, vagyis a terem betáp-UTP-je kihúz, oda megy a FOG-szerver. Olyankor csak az a terem van terhelés alatt... :-o
Sajnos ez nem a fog hibája, így nem is lehetséges kijavítani, csak eszközcserével lehet megoldani. Unicast esetén nincs probléma, várósorba rendezi a gépeket és telepítgeti automatikusan > ez a megoldás, ha a switchek hálózat nem kezeli le rendesen a multicastot.

Vagyis indíthatok több unicast-ot egyszerre, akár az összeset, otthagyhatom a termet, oszt megcsinálja szép sorban?

Mer' eszközcsere az alagút végén sincs... :-(

Gy

Üdv!

2021. 05. 10. 13:05 keltezéssel, Hábel György írta:

2021. 05. 10. 12:48 keltezéssel, Alaksza Balázs írta:
2021. 05. 10. 12:23 keltezéssel, Hábel György írta:
Mégis a switch lenne a ludas?

Igen, a TL-SG1024D nem tudja rendesen a Multicastot, a TL-SG2452 viszont igen, ezért az anomália.

Ó, a rossebb... :-(

Kösz: Gy