Én úgy tudom, hogy az ssd-nek a leggyorsabb részét az slc cache-t a windows további jelentős gyorsulására használja fel. Kb semmi értelme ennek, azért van ez, hogy csak a win lássa az ssd-t és szívatják vele a jónépet! Értelme azért nincs neki, mert teljesen mindegy átlagos használatnál, hogy 3.000mb/s vagy 4.000mb/s a sebesség.
Nem veszed észre a különbséget egy jó ssd-nél és átlagos használatnál.
Egy gagyi ssd már más kérdés, de ott vagy nincs slc cache vagy nagyon kicsi a mérete.