Kösz, hmmm, erre nem is gondoltam. Minőségi HDMI kábel megoldja a gondot?
Van itthon 2 m-es kábelem, majd alá állok és úgy kipróbálom. Egyébként
nálunk az újabb gépek egyelőre mennek. Az enyém is egy újabb gép, meg akik
ott tanítanak, a legtöbbnek max 3 éves laptopjuk van.

Sándor Fehér <sandor.fehe...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. máj. 31.,
H, 19:30):