2021.05.31. 11:13 keltezéssel, Veres Sándor írta:
2021. 05. 31. 10:58 keltezéssel, Balázs Alaksza írta:

    Az Enterprise verzió azért nem jön számításba nálam, mert nehézkes a
    legfrisebb verzió hivatalos beszerzése.

<https://www.thewindowsclub.com/download-windows-10-enterprise-iso-with-media-creation-tool>

Erre értettem, hogy "nehézkes" ;-)
Ismerem a módszert, de köszönöm a linket.
Én mondtam volna egy másik megoldást, de ha egy rendszergazdának 5 db parancssori paraméter beírása nehézkes (amit egy batch fájlba be lehet tenni, és utána soha többet nem kell beírni), akkor inkább hallgatok. Pedig egy parancs (vagy egy kattintás), de utána írni kell, vagy Ctrl-C Ctrl-V, tehát bonyolult.