Tavaly, a ballagás előtti héten kitalálták, hogy élőben kellene közvetíteni
az eseményt, mert hogy csak korlátozott létszámban lehettek jelen a
szülők/vendégek.
Természetesen forrást nem kaptam rá, így nekem kellett kitalálnom, hogy
hogyan is.
Kis kutatás után találtam egy appot (CameraFi Live),amivel sikerült
megoldanom a közvetítést, a saját telefonommal.
Az alkalmazással lehet Facebookon és YouTube-on (én akkor ezt választottam)
is élőben közvetíteni, HD minőségben. Tűrhető volt, élőben kb 120-an
nézték. Egy Xiaomi Note 8T telefonom van, a hang sem volt rossz,
természetesen nem kapott a keverőből hangot, nem akartam ezzel is
szórakozni. Egy kamera állványra tettem rá, nem mozogtam vele, fix helyen
volt.
Idén ismét közölték, ha esetleg bent lesz a ballagási műsor, mert rossz
lesz az idő, akkor ismét kellene élőben közvetíteni, maradok a tavalyi
megoldásnál.

Üdvözlettel:
Balázs László
Hosszúhetényi Általános Iskola és AMI - informatikus rendszergazda és
technikus
e-mail: rendszerga...@hetenyisuli.hu
tel.: 0672/490-827 (26-os mellék)
mobil: 0630/202-8914