Nekünk is vannak core2 gépeink (~100 db), de csak e2xxx e5xxx procikkal, a ramot felpumpáltuk 2 gigára, hdd van bennük, ssd-ről álmodni se merünk, évek óta próbálunk igényelni sikertelenül. Itt 1803 enterprise megy az összes gépen, alap feladatokra még elmegy a core2 gépeken. Van pár teremnyi újabb gépünk, a komolyabb feladatok azokon mennek. Nálam sysprepelt image van unattend.xml-el és saját scriptekkel előkészítve, ezeket klónozzuk és utána átnevezi magát és belép a domainbe minden gép. A 1803 is emiatt maradt. A 1809-től már bevezettek pár dolgot az unattended install ügyében, illetve a bevezetést úgy értem, hogy régen működő opciókat megszüntettek, kivettek, vagy csak egyszerűen a dokumentáció állításaival szemben nem működik. Nyáron meg fogom próbálni egy friss 21H1-el hogy mi az ami működik és mi az ami nem, és ha tudok alternatív megoldást powershell-ből a megszűntek helyett akkor lesz csak friss win10 belőle. A 1803 már elég problémás, mivel EOL lett, ezért a csoportházirend beállítás ellenére elkezdte májusban az összes gép frissíteni magát 20H2-re a háttérben automatikusan. Csak a frissítések halasztásával tudtam megoldani hogy ne álljon neki a vizsgák alatt frissíteni, mert persze vizsgák előtt 1-2 nappal kezdte tömegesen tolni a Microsoft a frissítést...