Sziasztok! Leírom, hátha másnak segítek vele... Kicsit megtréfált a címbeli
telepítése a pár éve kapott HP Prodesk 600-as gépekre.Eddig semmilyen verzió
telepítőjével nem volt gond, telepítéskor ki tudtam választani, hogy melyik
verziót szeretném és helyi fiók is ment. (Tesztként egy 20H2-vel újracsináltam,
azzal is ment.)Másik gépen, illetve virtuális gépen ezzel a verzióval sem volt
gond, viszont a nevezett gépeken kérdés nélkül feltette a Home verziót és csak
MS fiókkal akart beengedni. "Kihúzott internettel" végül helyi fiókot engedett
létrehozni.Viszont a jól ismert kódmegadós KMS aktiválás sem akart rajta menni,
nem tudtam átváltani semmilyen más verzióra, csak a Home maradt. A megoldás az
lett, hogy a pid.txt-ben megadtam az Edu változat KMS-sel menő kulcsát, így
kérdés nélkül azt tette fel, viszont csak a KMS szerver címének megadása után
aktiválta.Másik megoldás az ei.cfg létrehozása. Ez esetben tudtam választani az
elején a kívánt verziók közül. (Itt nem néztem az aktiválást még.)És engedett
helyi fiókot is létrehozni mindkét esetben, Mindkét fált a telepítő sources
mappájába kell tenni. (Azt nem próbáltam, hogy melyik az "erősebb", ha
mindkettő ott van.) K.Tibor