Miért kell amúgy a 2019 ??

Van valami elengedhetetlen benne amit a 2016 nem tud? A következő évi érettségi szoftverlistában lecserélték a 2016-ot 2019-re?

Mert akkor cserélem én is.

Addig meg nem akarok úgy járni, hogy van valami változás újdonságként, ami miatt esetleg a 2016-hoz készült érettségi feladatnál a 2019-ben bajba kerülhet a vizsgázó.

Majd ha az OH azt mondja, hogy 2019-re készítik a vizsgafeladatokat, akkor váltok.