Sziasztok!

A fenti témában már írtam, nem volt ötlet. Annyi kiegészítő infót szereztem
azóta, hogy minden böngészőben előfordul letöltéskor a tárgybéli hibaüzenet,
de csak akkor, ha Google drájvon megosztott fájlt, vagy e-mail mellékletben
küldött fájlt kell letölteni a gmail fiókból.

Az adott gmail fiókot három gépen használják egyszerre és csak egy gépnél
van hibaüzenet, és eléggé rendszertelenül. Nem függ a mérettől, sem a fájl
típusától.

A gépek Win 10 Home 64 bitessel telepítve. Chrome, Edge és Firefox is tudja
a hibát produkálni. A letöltés folytatása lehetőségre kattintva folytatódik,
de van amikor 3-4 alkalommal is rá kell kattintani, hogy a teljes fájl
letöltődjön. Van amikor elsőre lejön hiba nélkül.

Malwarebytes progival is átnézték a gépet, semmi.

Vírusvédelem a Defender.

Hálózati kártyát cseréltem próbaképpen és az UTP kábelt is kimértem, bár ez
a hibaüzenet nem ilyen jellegű hibára engedett következtetni, főleg azért,
mert csak a Google drájvos cuccoknál jelentkezik, egyébként semmilyen más
jellegű hálózati hiba nincs.

Kifogytam az ötletekből, de hátha nektek még van.

------

Üdv:

Boldog Ferenc