> zdravim, nevite nekdo, co se mi therion snazi rict timto: warning --
> thconfig [11] -- no selected projection data -- plan? cely vysledek
> kompilace uvadim nize.

No to veru netusim. Potreboval by som vidiet aspon configuracny subor
(thconfig), aby som vedel co od neho chces.

Obycajne sa to stava, ked clovek zabudne scrap ktory naklika vlozit do
nejakej mapy. Teda v tvojom pripade by si niekde v zdrojovych suboroch
mal mat nieco ako

map pudorys_map -title "Ztracena"
   pudorys
endmap

Ale mooze to byt aj v inom.

Zdravim, S.

> BTW: nejde mi zkompilovat demo_rabbit. je chyba na moji strane?
> diky za pomoc

Teraz netusim, ale je dost mozne ze rabbit potrebuje novu 0.3.3ku, lebo
su tam pouzite nejake nove moznosti therionu.

S.

-=x=-
Skontrolovan� antiv�rov�m programom NOD32

Odpovedet emailem