Dobry den,
Berte to len ako moju pripomienku.
Programovanie ma nebavi a nezaujima. Na to su tu urcite programatori, autori
a spolopracovnici programu reagujuci na pripomienky uzivatela.  Ja som len
ten uzivatel a preto ma zaujima funkcionalita  a pouzitelnost programu pre
mapovanie jaskyn o ktorom som uz vela pocul.  Idem ho vyskusat a skusit
uviest do praxe.
Esta raz dakujem za odpoved.
Peter