Tak ešte raz

Ja som zadal toto:

survey nova_jaskyna
  centreline
    data normal from to compass clino length
        0  1  150  2  8
  endcentreline
endsurvey

uložil som to do miestneho disku a dal som názov thconfig
potom som to spustil a dal kompilovat a napísalo mi toto:
ERROR: Can not execute "command.com /c "C:\\Program
Files\\Therion\\therion.exe" -x  thconfig.th".

Potom som do programu file\xtherion.ini do poznámkového bloku doplnil toto:
set xth(gui,compcmd) "\"C:\\\\Program files\\\\Therion\\\\therion.exe\""
uložil som zmeny a napísal som toto:
[...]

znova som to uložil jako předtím, spustil dal kompilovat a napísalo mi toto:
therion 0.5.1
initialization file: C:\Program Files\Therion/therion.ini
reading ... done
configuration file: thconfig.th
reading ...
C:\Program files\Therion\therion.exe: error -- thconfig.th [2] -- unknown
configuration command -- survey

A NEJDE MI TO TAK Čo mám spravit