Koukam, ze jsi poslal jen lox soubor. V logu by Ti therion mel psat v
 jakych scrapech ten problem nasel. V tech pak prekontroluj orientaci car
 s typem wall (kam smeruje zluta cara) a taky koukni jestli nemas ve
 scrapu nahodou caru typu wall uvnitr prostor ohranicenych jinou carou
 typu wall.

 Kdyztak mi posli .th2 soubor.

 Lada