Dakujem,
vyskusal som, funguje !
  ----- Original Message -----
  From: Stacho Mudrak
  To: List pro česky a slovensky mluvící uživatele programu Therion
  Sent: Monday, September 03, 2012 10:58 AM
  Subject: Re: [Therion-cs] verzia 5.3.10 suradnice

  Steny do KML sa daju exportovat cez "export map", "export model" vyhodi len
polygon. Staci dat do thconfigu:

  export map -o cave.kml

  S.

  2012/9/1 Spleleo Pl. Podhradie <speleopp na kike.sk>

    problem vyrieseny!
    Vsimol som si, ze M. Danko ma tieto suradnice v subore besenova.th
    Ja som mal suradnicethconfig. Po prekopirovani do polygonoveho tahu v
subore *.th, to uz islo bez problemu.
    Cize celkom banalita :)

    Tie steny v kml by boli naozaj fajn...

    Dakujem