No já mám již nakreslené dvě mapy, každá v jiném souboru (th2). A ty
potřebuji spojit dohromady. Teď když to spojím, tak jedna část je
dvojnásobná oproti druhé. Řešením by bylo tu jednu část znovu
překreslit a
zadat stejné měřítko, ale to se mi moc nechce.

Tak nějaký mapovací seminář s výukou Therionu by byl super! Škoda jen,
že
za tak dlouho...