Od: Luděk Vlk <l.vlk na chromservis.cz>
Datum: 8. 1. 2014
Předmět: Re: [Therion-cs] export do kml

"

Ahoj,

Ten tip s tmavým pozadím a bílými trojúhelníky zní dobře. Já mám
takový malý
problém – kosmetickou vadu na kráse 2D modelu, že se mi 3 scrapy spojují
jednom místě a ne a ne je dokonale spojit. Zkusím sám tuto variantu, jak to
bude vypadat. Jinak jsem narazil na malou chybku – v legendě s obrázky
symbolů se česky zobrazuje vše, kromě krápníků, kde je to natvrdo
anglicky –
point stalagmites.

Luděk