From: therion-cs-bounces na speleo.sk [mailto:therion-cs-bounces na speleo.sk]
On Behalf Of Štěpán Mátl
Sent: Monday, November 02, 2015 7:27 PM
To: List pro česky a slovensky mluvící uživatele programu Therion
Subject: Re: [Therion-cs] Export bodů

Ahoj,
to by mě taky zajímalo, ale asi to nijak nejde.

Já teď řeším, jak započítat délku jeskyně, když nemám v jedné
části tažený polygon, ale jen fixní body. Zkoušel jsem si vytvořit
smyšlený polygon s použitím těch fixních bodu, kterým jsem přiřadil
smyšlené hodnoty (délku, sklon, azimut). Jenže Therion délku počítá s
pomocí zadaných hodnot a né skutečných.
Někdo nějaký návrh?

Štěpán

Dne 28. října 2015 22:16 Luděk Vlk <l.vlk na chromservis.eu<mailto:l.vlk na