From: "Jacob Kjome" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Tomcat Users List" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Friday, June 06, 2003 4:39 PM
Subject: Re: Problem with SecurityManager and jmx

> This could be caused by using the deprecated HTTP1.1 connector rather than
> the new Coyote Connector in server.xml.
>
> Jake

org.apache.catalina.startup.HostConfig.start(HostConfig.java:718)

org.apache.catalina.core.StandardHost.start(StandardHost.java:738)

org.apache.catalina.startup.Catalina.execute(Catalina.java:400)
org.apache.catalina.startup.Catalina.process(Catalina.java:180)
org.apache.catalina.startup.Bootstrap.main(Bootstrap.java:203)