Op woensdag 04-07-2007 om 15:11 uur [tijdzone +0200], schreef Serge van
Ginderachter:

> I just received a more positive answer from "Bernard Martin":

Misschien ook een goed idee om eens naar NGO-in-a-box te kijken:
<http://base.ngoinabox.org/>

En Indymedia & enkele anderen gebruiken nu al Ubuntu en/of linux, kan
misschien ook bruikbaar zijn als referentie (zelfs al is een vzw niet
echt verwant met de ideeën van Indymedia, hun ervaring kan wel nuttig
zijn).

--
Jan Claeys