Op donderdag 06-09-2007 om 16:46 uur [tijdzone +0200], schreef Y P:
> Ter informatie wens ik u te melden dat u de eerste persoon bent op 2 jaar
> support dat ik bij Garmin geef, die mij informatie over de compatibiliteit
> met Linux. Vermoedelijk ondersteunt Garmin het systeem niet omwille het feit
> dat er weinig klanten deze gebruiken of wensen te gebruiken.

Yeah, right, er zijn geen/weinig mensen die dat willen gebruiken, waarom
is er dan zo veel software om dat te doen?  :-P

> Als u andere personen kent die hierover meer informatie wensen, geef ze dan
> maar mijn email adres door. Vraag ze tevens om steeds alle versies van
> desbetreffende software en Garmin product door te geven.

Garmin ondersteunt dat officieel allemaal niet, maar de specs om hun
toestellen te gebruiken staan gewoon op hun site:
<http://www.garmin.com/support/commProtocol.html>

--
Jan Claeys