IK ben nieuw in deze groep. Tot mijn spijt kan ik niet op de samenkomst
aanwezig zijn, daar ik tot 23 oktober in turkije verblijf voor vakantie.
Ik woon te Hasselt, Weerstandslaan , nabij de release party, kan het zien
vanuit mijn woning !!!

Michel  Van Damme.
Tot een volgende keer Bart,

sportieve groeten

Op 24-09-07 heeft Bart Broeckx <[EMAIL PROTECTED]> het volgende
geschreven: