Serge van Ginderachter schreef:
> [...]
>
> Vooral met punt 2 moet je imho opletten: niet simpelweg een "Gutsy demo"
> geven. Minstens LTSP en Edubuntu demonstreren. Je kan je multiseat showen;
> maar daarnaast zou je zoiets moeten combineren met nog andere interessante
> zaken, zodat je duidelijk het signala kan geven dat Ubuntu en Open Source een
> totaaloplossing kan zijn.
>
> Ik denk oa. aan een Drupal man mee op de kar trekken, een Zimbra demo (kan ik
> voor zorgen), iemand die school specifieke software kan demonstreren, iemand
> die administratieve oplossingen (op maat) maakt (ken ik ook meerderen die ik

Wij (OpenDocSociety) zullen alvast geen kans onbenut laten om jullie ook
aan bod te laten komen. Morgen launch van de Belgische entiteit in Gent.
Later plannen we roadshows doorheen het land rond Free Software - Open
Source en uiteraard het ODF. Ook met onderwijs zijn reeds contacten
gelegd. Zodra mogelijk plannen we een overlegvergadering waarbij we
jullie zeker zullen uitnodigen. Indien mogelijk doen we dit nog dit jaar.

Rudi Vansnick
Voorzitter ISOC Belgium
OpenDocSociety Belgisch bestuurslid.

http://www.internetsociety.be