Bert,

Je kan gratis CD's bestellen bij Canonical: http://shipit.ubuntu.com/.
Dit duurt wel een aantal weken. Normaal kan je een tijdje voor de
release reeds CD's bestellen en dan heb je ze een week of 2-3 na de
release. Ik heb mijn CD's bijvoorbeeld vorige week donderdag
ontvangen.

Als die CD's niet voldoende zijn, kan je zelf een CD branden en:
* de prijs van een lege CD vragen
* vragen of de mensen een lege CD in ruil meebrengen

mvg
Wouter

http://wouter.horre.be/