Op woensdag 21-11-2007 om 07:29 uur [tijdzone +0000], schreef
[EMAIL PROTECTED]:
> Ik heb ook gelogd ... vroeg mij al af wie de mysterieuze janc was :)
> Ik en Dieter zullen er zijn en normaal gezien komt Cedric (a.k.a
> zappa) ook. Jij komt ook veronderstel ik en een zekere Pieter en Peter
> zullen er ook zijn, volgens de wiki.

Ik heb na de middag een (werk)vergadering van Tik vzw net buiten Gent.
Als er een tekort aan medewerkers was voor de beurs kon ik eventueel wel
inspringen in de voormiddag, maar als dat niet nodig is de kans eerder
klein dat ik afkom...

--
Jan Claeys